? ??????????????Country Girl? ????? ?? ???Rating: 3.6 (28 Ratings)??49 Grabs Today. 4611 Total Grabs. ????
??Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Lead Sails? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??41 Grabs Today. 530 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 2, 2010

FATIMAH AZ-ZAHRA

Di si saya ingin kongsikan sebuah buku yang menarik untuk anda semua..

FATIMAH AZ-ZAHRA tulisan ROSLINE HARUN.




Saya beli buku ni tahun lepas.

Buku ni nipis je, 233 muka surat.

Mulanya saya terpikat dengan kulit buku ni. Cantik dan memikat. Tengok tajuk pun ok. Beli je lah.


Tak rugi saya beli buku ni. Ceritanya ringkas tapi padat dengan maklumat mengenai Saidatina Fatimah, puteri Nabi kita dan isteri kepada Saidina Ali.


Mungkin ramai yang anggap cerita-cerita tokoh agama ni biasa macam buku lain,
tapi bagi saya buku ni lain sebab penulis dapat tonjolkan perkara yang jarang disingkap oleh buku2 lain.

Contohnya tentang akhlak, perilaku dan kehidupan wanita hebat ini.

Bak kata pengantar buku ni, buku ni telah membimbing golongan wanita
untuk memiliki sebuah kehidupan yang boleh diteladani oleh wanita solehah sekaligus menjadi contoh terbaik sebagai anak, isteri , ibu malah diri sendiri.

So, apa lagi.. try la baca buku ni terutamanya wanita2 di luar sana. Walaupun buku ni ada tulis 100% untuk wanita, tapi bagi saya lelaki pun patut baca jugak sebabnya sejarah dan tokoh2 macam ni semua orang memang patut tau..betol tak??

Selamat membaca..

0 pendapat anda?: